Regulamin

  1.  Regulamin – niniejszy regulamin sklepu internetowego.
  2. Sprzedający / Administrator Danych – Pracownia Krawiecka Amelia, ul.Drzewna 28, 65-060 Zielona Góra, NIP: 9730577455, REGON: 971263644.
  3. Umowa– umowa sprzedaży zawarta pomiędzy Sprzedającym a Kupującym.
  4. Cena – wartość produktu, bez kosztów dostawy.
  5. Kupujący – Konsument, który zawarł Umowę, lub osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, lub osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.
  6. Konsument – osoba fizyczna, która zawarła Umowę ze Sprzedającym.
  7. Dni robocze – dni od poniedziałku do piątku, wyłączając dni ustawowo wolne od pracy.
  8. Towar – produkt przeznaczony do sprzedaży, przedstawiony w sklepie internetowym. 
Postanowienia Ogólne
  1. Kupujący ma obowiązek zapoznać się z treścią regulaminu przed złożeniem zamówienia.
  2. Do korzystania ze Sklepu i składania zamówień jest konieczny dostęp do sieci internetowej oraz zainstalowana przeglądarka internetowa.
  3. Sprzedający prowadzi na stronie sklepu internetowego sprzedaż detaliczną.
Towar
  1. Na stronie internetowej każdego produktu znajdują się informacje na temat produktu: opis produktu, cena za metr bieżący i liczba sztuk, gramatura, szerokość, oraz rodzaj tkaniny. Towary sprzedawane w sklepie internetowym są nowe i zapakowane w oryginalne opakowanie.
  2. Sprzedawane produkty posiadają wszystkie europejskie certyfikaty jakości, oraz nie posiadają żadnych wad.
  3. Tkaniny i dzianiny sprzedawane są od 0,5 m (co pół metra).
Składanie zamówień
  1. Złożenie zamówienia polega na prawidłowym wypełnieniu wszystkich kroków (koszyk, zamówienie) na sklepie internetowym. Pola wymagane oznaczono gwiazdką.
  2. Brak akceptacji regulaminu uniemożliwia złożenie zamówienia.
  3. Zamówienie w sklepie internetowym będzie realizowane w dni robocze od 8:00 – 16:00.
  4. Klient po zakupie towaru otrzymuje paragon lub fakturę. Dokument zostaje przesłany wraz z paczką lub na e-maila.
  5. Klient po złożeniu zamówienia otrzyma automatyczną informację, która potwierdza złożenie zamówienia.
  6. Zamawiający otrzymuje link, który umożliwia przejście do płatności internetowych (Przelew tradycyjny, Szybkie płatności internetowe udostępnione przez mBank).
  7. Po dokonaniu płatności rozpoczyna się proces realizacji zamówienia.
  8. Realizacja zamówienia to czas od 3 do 7 dni.
  9. W razie braku towaru sprzedający kontaktuje się z kupującym drogą mailową lub telefonicznie.
Ceny i metody płatności
  1. Ceny towarów w sklepie internetowym podane są w polskich złotych (ZŁ) i bez  kosztów dostawy.
  2. Klient może skorzystać z jednego z następujących sposobów płatności:
    • Przelew bankowy na konto (mBank 34114020040000330275503369)
    • Szybkie płatności bankowe Paynow – płatność widoczna już w ciągu 5 minut.
  3. Przy przelewie tradycyjnym Klient w tytule podaje nr zamówienia, oraz imię i nazwisko.
Dostawa
  1. Towary wysyłane są paczką kurierską, albo za pomocą paczkomatów InPost.
  2. Wysłanie towaru następuje po zaksięgowaniu płatności, w ciągu 3 dni.
Reklamacje i zwroty
  1. Kupujący ma prawo do złożenia reklamacji w przypadku niezgodności z zamówionym towarem.
  2. Reklamacje można składać w formie elektronicznej na adres: pracowniaamelia@onet.pl
  3. W formularzu należy wpisać: imię i nazwisko, adres e-mail, numer zamówienia i opis wady produktu.
  • Sprzedający w ciągu 14 dni roboczych poinformuje drogą mailową, czy reklamacja została uznana.
  • W przypadku uznania reklamacji, Sprzedający zwróci koszty zakupionego towaru, lub wyśle nowy towar.
Odstąpienie od Umowy
  1. Konsument może odstąpić od Umowy w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru przez Konsumenta. Towar zwracany powinien znajdować się w stanie kompletnym i nieuszkodzonym. Konsument powinien zwrócić towar w takim składzie ilościowym i jakościowym jaki otrzymał. Jeżeli wraz z produktem zostały dołączone dokumenty, instrukcje lub akcesoria, należy je zwrócić.
  2. Towar musi być zwrócony w oryginalnym opakowaniu z wykorzystaniem wszystkich zabezpieczeń dostarczonych przez Sprzedającego.
  3.  Zwrot należy przesłać na adres Sprzedającego wskazany jako adres do korespondencji. Konsument pokrywa wszystkie bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy (np. koszty opakowania, zabezpieczenia, nadania) oraz koszty środka transportu.
  4. Zwrot zapłaconej przez Kupującego kwoty zostanie dokonany niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności jakiego użył Konsument.
  5. Odstąpienie powinno zostać wysłane pisemnie razem z towarem. Pobierz formularz odstąpienia od umowy.
Prawa Sprzedającego
  1. Wszelkie prawa do zdjęć produktów należą do Sprzedającego.
  2. Zabrania się korzystania ze Sklepu w sposób naruszający uprawnienia Sprzedającego.
  3. Zabronione jest rozpowszechnianie bez zgody Sprzedającego jakichkolwiek elementów i loga Sklepu.
Zamówienie
Scroll to Top